uzunkirpik1728 Aryaalina ha yani ilk hamilelik öyle diye sonrakilerde öyle olacak diye bir durum yok?
uzunkirpik1728 Deryarslan ha iyi çok şükür..🌸 uygulamada gününün %90’ını uyuyarak geçirir diyor ama sanki daha az uyuyor
Yusbur uzunkirpik1728 benim 31 de indi canım yukarıdaydı şimdi baya indi yani artık aşşağıda hissediyorum hareketlerini falan bebeğimin bilmiyorum cinsiyetle alakası var mı
Slnrhz uzunkirpik1728 bgün bütün gün her gördüğüme sordum bnde de aynı şey var 19+1 im yukarı çıkar dediler ama ne zaman bilmyrm
uzunkirpik1728 Slnrhz bebeğin büyüdükçe çıkar inşaAllah yukarı ama işte benim gibi çıkmayanlarda var inşaAllah bir problem değildir
BMA uzunkirpik1728 benim hamile bile olduguma inanmiyoalr😂8 aylik diyorum yine inanmiyorlar kucucuk ve aşağıda erkeklerde oyle sizin erkek mi kiz mi canim
uzunkirpik1728 BMA valla bende yan durmasam belli olmuyor 7 aylık olduğu ama cinsiyetle alakalı olduğunu düşünmüyorum galiba rahmin yapısına bağlı benimki ilk erkek dedi sonra kız dedi hala daha tam net değil ama galiba kız🌺
Yasemincifci uzunkirpik1728 benimkide öyleydi canım haftan ilerledikce birazcık yukarı cıkıyor sonra tekrar aşağı inmeye başlıyor
uzunkirpik1728 Yasemincifci olmuşuz 31+4 ne ara yukarı çıkıpta ne ara inecek bu göbek😅 sanki artık çıkmaz yukarı zaten 1800 gr maşaAllah çıksaydı şimdiye çıkmıştı sanki
BMA uzunkirpik1728 kac haftaliksin ki canim benimde ilk ve erkek oyuzden yok hic ortada bide hala nasil net degil🤦🏻♀️
Nezahatozen tek benim değilmiş aşağıda olması bende diyorum niye böyle annem bile dedi karnin hep aşağıda diye kız bebegim olacak
Elif7781 Dezehs ben oğlumu asagi da kizimi da suan baya yukarı da taşıyorum cinsiyetle pek alakasi yok bence
Elif7781 uzunkirpik1728 kimi insan asagida taşır canim bi sorun olsaydi doktorun söylerdi zaten yada önceden yukarı da olup asagiya düşseydi