___ozlm___ okurken çok duygulandım ağlattınız beni , Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah . Bende ilk bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim ultrason da kürtajla aldılar 4 ay sonra tekrar hamile kaldım testin sonucunu aldım 1 saat sonra kanamam oldu ve kaybettim sizin gibi testleri yaptırdık kan pıhtılaşması çıktı bende şimdi 10 haftalık hamileyim hergün iğne vuruluyorum ki buda hiç kolay bişey değil benim için kan alırlarken bile bayılıcak duruma geliyorum ama mecbur . İlkinde bende çok isyan etmiştim sonra dedim ki veren de o alan da. Şimdi inşallah bu yolu sağlıcakla tamamlarız bizde 😊🙏🙏