HazalGonca yaşamayan bilemiyor tabiki 2. Düşükte pembe kurdelalarla süslü odada yattım gözlerimi açtığımda benim oğlum olacaktı niye mavi süslü değil bu oda diye ağladım. Camdan baktım parkı görünce ağladım. eşimin akrabaları Yanımda eşimin kucağına bebeklerini imalı bir şekilde verdi, için için ağladım. Sonuçlarımızı rızam olmadığı halde tanıdık bi baksın diye ona buna gösterdiler yine ağladım. İnsanlar o kadar acımasız ki en çok yaralarına yaralarına vuruyorlar. Eşinin ailesine aldırma sen. Meleğin tabiki sana şefaatçi. Şimdi şöyle düşün ne yapmış olursa olsunlar ne söylerlerse söylesinler mutluluk paylaşarak çoğalıyor. Onlarda dede, nine oldukları için sevinecekler ve çoçuğunun en yakınları olacaklar. Böyle düşününce kabullenmek daha kolay oluyor.