Denizgiller Ayzz oo az kalmış seninki canım Allah bir nefeste kurtarsın🤗adanadasın sanrm bn batmanda yaşıyorum ama annemler adana da bende orda doğum yapacam nasipse doğum ücretleri nasıl özellerde araştırma yaptın mı?
Robinronya Denizgiller bende de aynı ağrılar var hatta dıştan hafif kaşıklarıma dokununca ağrı hissediyorum . 16+4 deyim. Ve inanılmaz bel ve sırt ağrısı 😶😔
Minik1anne Denizgiller ben şuan 24 haftaligim ve şuan yavaş yavaş yukarıya çıkıyor zaten bi anda yukarıya çıkmıyor ki büyüdükçe yukarıya çıkıyor normaldir