Dlrkzy Bahargulu ben tutuyorum canım herhangi bi problem yaşamadım doktorumda karışmadı 27 haftalığız
Glz Bahargulu üç haftalıkken ogrendım ogrendıgım gün bıraktım bebegımı zehırleyemem cok kotu bısı ıcmeyın bence
AselAlaraa Bahargulu cnm farketmz kaç tane olduğu bunu vicdanınızı rahatlatmk için yapıyosnz iki üç ne fark ederki bırak lğtfn.
Ndeniz Gün-de 1.5 paket içerdim. Ki astım ım var. Tiksinme olmadığı sürece kesin bırakamam diyordum. Hatta forumlardan icmeyenleri okudukça kesin zaten 5 -10 sigara iciyorlardi gunde öyle bırakabildiler diyordum. Ama bıraktım. 4. Haftada öğrendim 5 tane falan sigara içtim ondan sonra. Müthiş bir vicdan azabiyla. 5. Haftada tamamen birakmistim. Unuttum mu hayır. Ama içmeden de durulabiliyormuş gerçekten👍
Suleguless Bahargulu canım Rabbim hamileye orucu farz kılmamış. Tutsan da farzı yok. Kazasını veririz umarım ☺️