Elifelif49 izmirlibianne hadi hayırlısıyla al kucağına yavrunu canm ben doktora sormadım sorsam sen bilirsin dicek gerek duymuyorum 🙃
[silindi] Elifelif49 o bir hafta sonra taktı su an cok pişman bence bir ay yeterli bi süre dikişlerin iğleşmesi açısından
FSCMK Elifelif49 benim ablalarımda sezeryan oldu eve geldiklerinde korse değil ama bir şalla karınları bağlamışlardı sıkınca sonra korse kullandılar