Snrr herkesin farklı olurmuş doktorum öyle söyledi adetin düzenli de olabilir düzensiz de önemli olan yumurtlama demişti. Ben de yumurtlama olmuyordu yumurta tembelliği vardı bir yumurta zorla büyüyordu. Dediğim gibi ben ne zamanki araştırmayı otu çöpü soğanı kafamdan çıkarıp akışına bıraktım o zaman oldu. Daha açık konuşayım çok özür dilerim biz öyle bir hale gelmiştik ki o kadar düşünüyorduk ki odamıza gidip donup kaldığımızı bilirim. Özel hayatımız da bitmişti. İkimiz de akışına bıraktık herşey yoluna girdi.