esrazehra Kizlar ozeldemi devlettemi ogrendiniz bnde 5 bucuk ayligim devlete solemediler ogrenemedim ozele gitmeyi dusunuyorum
esrazehra Vala bende bu gidisle ozele gidicem heralde devlette Ogrenemedim ya cokta merak ediyorum 3 yasinda bi kizim var rabbim butun annelere hayirli evlat nasip etsin ins
ygmr ben 11 haftamdayim 12. hafta da ense kalinligi icin çağırmıştı ogrenirim die dusundum ama ogrenemicem sanirim bu yazilanlara göre🙁
Tugba_doga Emine24 Merhaba bana da 13 14 haftalikken erkeğe benziyor dedi şimdi 17 haftalığım kız olabilir ama net değil dedi bayagi kafam karıştı 😊
Tugba_doga Emine24 kendini göstermiyormuş bizimki kendini göstermesse de kız olabilir diyorlar doğruluk payı nedir acaba
Tugba_doga Kızlaarr 13 14 haftalikken erkek olabilir kesin değil dendi 17 haftalığım kıza benziyor kesin değil dedi doktorumuz 😊 Bana bi yardımcı olun şaştım kaldım çok merak ediyorum cinsiyetini tabii herşeyden önce sağlıklı olsunevladim
Esrabayrakdar Tugba_doga bende sağlığı daha önde tutuyorum bugüne kadar hiç cinsiyeti merak etmedim ama şimdi erkeğe benziyo diyince merak etmeye başladım demekki bizde beklicez bi kaç hafta daha 😉
Nursem Ben özele gidiyorum ultrasonu 4D olduğu için çok net gösterdi 15. Haftada. 12 haftalıkken memlekette özele gitmiştim ama bilemedi.
Banu Esrabayrakdar canım bende erkek dediler 13 haftalığı geçiyordu sonra 14 haftayı geçerken kız dedi doktorum ama net değil en doğrusu o haftalar
Esrabayrakdar Banu anladım cnm doktor sonlarda baya emin konuştu ama bilemedim kafam karıştı artk 16-17 haftayı beklicez 😊
Banu Esrabayrakdar büyük ihtimal dediği gibidir belki de canım ama bazı durumlarda değişebiliyor sen birşeyler alma tam kesinleşene kadar canım