Merhaba annişler ben bugün kontrole gittim 14 haftalığım doktor herseyi normal dedi cok şükür 🙏🏻 cinsiyeti belli mi diye sorduk önce henüz erken dedi sonra biraz daha baktı erkeğe benziyo dedi ama kesin bilgi için 16-17 haftayı bekleylim dedi. Herşey bittikten sonra keşke tam öğrenebilseydik yıl dönümümüz bugün hediye olurdu dedim erkek dedim ya daha ne diyim hiç demeyedebilirdim dedi. Şimdi cinsiyeti belli kesin midir ? Bunun gibi bişiler yaşayan oldu mu 😊