muartay hayır vermedıler.. ayrıca ben baskı vs hıssetmedım bebek cıkarılırken .. zaten herseyı sana anlatıyorlar. Cok panık oldum ben korktum ama gırmemle cıkmam bır oldu. Sonuc olarak amelıyat oluyırsunuz ama gercekten bazı yonlerıyle bana konforlu geldı:) amelıyatta hıcbırsey yok sonrası muhım. Mesela 5-6 saat sonra ayaga kalkmakta zorlananlar olmustu hep oyle anlatılıyordu. Ben bol bol yurudum. Ayrıca yatagın bas kısmı bıraz havada olmalı. Benım hıc bas agrım olmadı. Semptomları yasamakta kısıden kısıye degısıyor.