Nom canım verdiğin bilgiler için çokkk teşekkür ederim o göğsündeki baskı çarpıntı gibi şey sende bebek çıkınca geçmişmiydi hemen. Normalde benim çarpıntım oluyor çünkü en çok ondan korkuyorum bisi olcak diye. Hayırlısıyla atlatırım insallah sağlıkla, hepimiz 💓