senem304Kendimden örnek veriyim Bende 3 kere kimyasal gebelik geçirdim.iki gün adet gecikmesinde 15-25 arası çok düşük cıkıyordu ve yükselmiyordu.Bu sefer adete 4 gün kala 13 çıktı doktorda çok düşük yine kimyasal olma ihtimali var dedi ama ilk defa adetten önce bu değeri gördüm yinede iyi değil mi dedim hayır değil dedi pembemsi lekelenmemde olunca dedim kesin yine kimyasal 🤦🏻♀️ iki gün sonra kan verdim 85e yükselmiş hiç beklemiyorduk eşimle şok olduk.O gün bu gündür gebeliğim devam ediyor 14 haftalık olduk.İnşallah seninkide iki katı yükselir bu haftaları görürsün 🙏🏻 bizide haberdar et mutlaka