Kbrayldrm iyi düşün güzelim iyi olsun ben 7 yıllık evliyim bir kere bile hamile bileeee kalamamıştım bir köpek sahiplendim hayatım değişti peşine hamile kaldım 7 yıl sonra... ben de korktum ama düşse de kendime dedim ki “kalabilmem bile mucize hem düşük sonrası hep daha iyi oluyormuş diyorlar”... böyle iyi düşünmeye gayret ettim. Sen de iyi düşün kimseye kulak asma duanı et çocuğunla konuş 💕