Nhndgn canım oncelıkle cok gecmıs olsun ben kanser tedavım surecınde ozellıkle kemoterapi ve radyoterapi aldıgım zamanlarda agır depresyon kaygı bozuklugu ve panık atak gecırdım psıkaytrıste gıttım ıkı tane ılac kullandım 6 ay gectı suan 15 haftalık hamıleyım hıcbır seyım yok sukur sadece kanser donerse dıye endıselerım var gecırdıgım rahatsızlık yuzunden yuksek rısk grubu gebelık takıbı altındayım sureklı hastanerde ınan cok zor ona ragmen guclu olmaya calısıyorım bebegımı dusunup sende oyle yapmaya calıs ınan herseyın bası saglık ben kaybettıgımde anladım saglıgın yerınde bebegın ıyı aklına takmama aklını mesgul et hobı edın ben ahsap boyuyorum cok ıı gelıyor