Sibel1993 Kbrayldrm benim de 7haftalık suan da hemen kürtaj yapmak istemedi beklıyelım dedi iğneyle fitili bıraktım bende haftaya Perşembe belli olıcak inşallah 🙏
ase Sibel1993 Çok haklısın. Kadınız, hassasız. Duygularımızla yaşıyoruz. Şimdi her muayenede bir tedirginlik var mesela, boş gebelikte hissettiklerimden dolayı. Ama olacağa yok çare işte. Herşeyin hayırlısı🙏🏻