Sibel1993 6.haftamda ilk muayenemi oldum dr şüphelenmiş ama beklemek istedi. Hem 7. Hem 8.haftada tekrar göründüm. 8.haftada artık emindi. Boş gebelik dedi ve kürtaj oldum. Kürtajdan 3 ay sonra tekrar hamile kaldım. Gönlünü ferah tut. İnsan yaşayınca ilk kendi başına geldi sanıyor ben öyle sanmıştım herkes öyle sanar. Dr dedi ki 100 döllenmenin 20’si canlı sağlıklı doğumdur, gerisi boş gebelik, dış gebelik, sağlıksız ilerleyen gebelik vs.. Allah herşeyin hayırlısını versin. Kolaylıkla atlatmanı temenni ederim.