Asibayan Merhaba bizde 39+3 olucaz yarın yalnız sırtımda ve karnımda ağrılar olmaya başladı bugün iftarda başladı nasıl anladınız ağrınızı sancınızı Allah'ım sağlıklı, hayırlı evlat olsun sizlere inşallah bizde kavuşuruz oğluşumla böyle doğum hikayeleri okudukça sabırsızlanıyorum ama sanki oğluşunda gelesi yok 🙄