istkizannesi benim erkek olarak tek babam gelse gelir baska kimse erkek gelmez diye düşünüyorum esimin taragida bize yakin olfugu icin kadinlar gelirse gelir bitek yanima amca gelinleri kizlari falan dogumumda annemle esim kalicak yanimda arkadaslarimda gelmek istiyor bakalim ne olucak. Dogumdan sonrada insaAllah annem yanimda kalicak 1 hafta 10 gun falan sezeryan olucam yardim etmek icin bide bebegin ilk banyosunu annem yaptirsin istiyorum zaten okullar kapanincada görümcem gelicek yanima bence dogum yapan birisinin yaninda mutlaka en az 10 gun kalmasi lazim ablamda annem kaldi 3 gün kaynanasi falan var diye az kaldı yoksa kalicakti yine ama ayip olur diye kalamadi benim kimse yok köydeler iyiki koydeler