istkizannesi Kızlar doğum yaptığınız gün hastaneye eşinizin tarafından erkek kadın herkes gelecek mi? Bir de doğumdan sonra kiminle kalacaksınız?
Deletedmom277 istkizannesi Sadece eşim ve annem geldi fazla kalabalık insanı yorar zaten annemde 40 gün kaldı gitti.
[silindi] istkizannesi Bana göre doğum mahrem bir olay ve sakinlik ister diye düşünüyorum 🙂 Kalabalığın olduğunu bilmek insanlar dışardayken sancı çekmek vs. pek de bana göre değil. Ben doğuma girerken gelsinler kâfi 😅 Doğumdan sonra annem yanımda birkaç gün kalır diye düşünüyorum. Kayınvalidem zaten rahmetli. Bakalım hayat neyi gösterir 🙂🙂
AselAlaraa istkizannesi kısmetse inşAllah doğm yapcğm zmn ztn annm yakın oturuyo bize annm gelir hastaneye eşim eşimn ailesiyle babası dkşnda konşmuyrm glmzler glmedinlerde ztn hiç istemm bn annm ve eşim kalır hastanede 1 gün fln herlde evdede annm bi iki gn kalır sonra ztn gider
Bulut74 istkizannesi doğumda sadece eşim ve kızım olacak. Sonrasında evim de olucam. Annemeler bayramda gelecek. Başka kimse gelemeyecek.
istkizannesi Deletedmom277 aynen canım bizimkilerin ilk torunu sezaryen olucam,hastaneye gelmeyin desem zaten çok ayıp olur
istkizannesi [silindi] evet canım haklısın ama ben sezaryen olucam. Karşı tarafta çok hevesli olduğundan hastaneye gelecekler kesin,kayınbabam kaynım dahil. Anormal bir durum mu erkeklerin gelmesi onu sormak istedim. Yanımda annem kalacak
istkizannesi AselAlaraa benim de aynı canım hastanede annem iki gün kalır sonra da ben toparlarım inşallah yalnız kalırım. Hastaneye karşı taraftan erkek gelmesini doğru bulmayanlar var merak ettim o yüzden
LinaPrenses Yanimda esim olcak sadece insallah annemde evde diger melegimle ilgilencek diger tarf uzakda gelirmi gelmzmi bilemiycem pek muahtap degilim hayrlisiyla doguryum gersni düşünmek istmyrm....
Baharmurat istkizannesi sezeryanda cok garketmez sancı cekılmeyecegı ıcın bence .guzel bı olay kımseye gelme denmez bende boyle dusunuyorum .amelıyat sonrası anlayıs gosterıp odadan cıkarlar heralde degıl mı
[silindi] istkizannesi Anormal değil tabiki ama ne bilim yeni doğum yapmış kadın rahat olmak ister. Gerçi odada sürekli durmazlar heralde. Şahsen ben sıkıntı yaşardım öyle bi durum olsa 🙂
AselAlaraa istkizannesi inşAllah cnm synn Allahın izniyle herşy gönlümüze göre olsnda bn anne bebrk ve babanın ynlz klmadı tarafndanm
istkizannesi [silindi] ayynen öyle bende katılıyorum yani o durumda hakikaten sakinlik arıyor insan. Umarım bütün günü dibimizde geçirmezler:( şimdiden bunun stresini yaşıyorum
istkizannesi Baharmurat işte yani o kısmı kestiremiyorum ve çok geriliyorum. Sonuçta ne kadar da olsa cerrahi bir işlem. Rahatça yatıp kalkmak isterim ne bileyim nasıl olacak acaba ya:(
[silindi] istkizannesi Rahatsız olduğum zaman eşime söyleyip halletmeyi düşünüyorum 🙂 Sende öyle yap 🐣
istkizannesi BaharSefvan di mi maalesef. Benim babam asla gelmez ilk etapta. Bizim ailede böyle işte. Anca akşamına gelir utanır biliyorum. Karşı taraf öyle değil çok afallıyorum
BaharSefvan istkizannesi yani karşı tarafa gelin gelmeyin diyemem denilmez de yani🤦🏻♀️ Kim gelirse gelsin artık yapcak bişey yok🙄