Pamukgirl
Ben mesajla sormustum canm rahim büyüdüğü için demişti.sag sal ön taraf batmalı bi şekilde gerginlik vardı birde idrara çok sıkısmıs bir şekilde çıkıyordum ona da mesaneye baskı yapıyor buyudugu ıcın dedı. 3 4 gun kullandm baya ıyı geldı suan kullanmıyorm hatta bı sıkntı yok.Önde olmasını duymadım hıc umarım sıkıntısız bır seydır🙏🏻