Melike35 17+4 üz bugün doktora gittim tam 4 hafta önce kız demişti ki şükür yine kız 👧🏻 18cm boy 210 gr ağırlığı öndeymiş maşallah sizde durumlar nedir
Pamukgirl Melike35 bende 17+5 günlüğüm. 4 gündür karnımın altında ağrılarım oluyor sertleşme oluyor 😏 13+3 ken kız dediler eb son
Sadiyy35 Melike35 17+2 olduk bizde dün kontrolümüz vardı 190 gr dedi ama boyunu söylemedi 😿 ama olsun bi dahaki kontrole öğreniriz erkek olduğuda kesinleşti 🙈😂
A_S_K Melike35 17+6yız bizde.. 14 haftalıkken gitmiştik iki defa kız denildi. Akışverşe başlamayı düşünüyorum. İki gündür sadece iki defa haraketlerini hissettim mükemmel 🌸
Ozgeg Melike35 Bizde 18+5 olduk. Cinsiyetimiz erkek🥰 benim haftaya kontrolüm var 1 ay sonra gel dedi sanki ihmal ediyormuşum gibi hissediyorum 1 ay çok uzun geliyor😢
elisscicek Biz de 18 haftalığız 🥰 11 haftalıkken doktor kız dedi ve değişmedi cinsiyeti 😂 cumartesi günü gideceğiz kontrole bakalım boy kilo nasılmış 🧿 size de kocaman bi maşallaahh
Sadiyy35 Pamukgirl o bendede var hem ağrı hem sertleşme suyu biraz fazla tüketmeliymişiz doktor öyle dedi
SelinSeliin 17+3 üz bizde 🥰 10 da 12 de erkekti 16 da kız dedi ayrıntılıyı bekliyorum o zaman netleşir herhalde 😁 isim ne düşünüyorsunuz 🤗
Melike35 Ozgeg benim 3. Bence çok sık kontrol öyle düşünme yurt dışında bu kadar ultrason imkanı bile yok İlk bebeğim de de 5-6 haftada bir gittim ben
Ozgeg Melike35 insan merak ediyor gelişiyor mu iyi mi diye ama doğru söylüyorsunuz Sık çağırsa bu sefer ona da niye deriz🥰tam delilik hali
ernermel Pamukgirl Ben mesajla sormustum canm rahim büyüdüğü için demişti.sag sal ön taraf batmalı bi şekilde gerginlik vardı birde idrara çok sıkısmıs bir şekilde çıkıyordum ona da mesaneye baskı yapıyor buyudugu ıcın dedı. 3 4 gun kullandm baya ıyı geldı suan kullanmıyorm hatta bı sıkntı yok.Önde olmasını duymadım hıc umarım sıkıntısız bır seydır🙏🏻