Zehramom yürüyüş yapıyorum
squat yapmaktan babacklarım kas oldu artık agırmaya başladı aşırı ödemim var zaten
Merdivenle inip çıkmaya calısıyorum 6 katta oturuyoruz
ılık sıcak duşlar alıyorum surekli
Pilates topuyla ileri geri haraketler dairesel haraketler yapıyorum
Ama sancım agrım yok🤦🏻♀️