Yade doktorum olabilir diyince cok onemsemedim acıkcası. Bir haftadan fazla oldu. 2 gün kahverengimsi yoğun akıntı gelince sabah nişan olabilirmi diye ablamada korkup yazmıştım hatta ama biraz bekledim sonra akıntım normale dönünce önemsemedim.😅😅 keşke nişan felan olsaydı😪😪❤️