Arendeniz muartay canım Ben çalışıyorum ve kahvaltı etmek zorunda kalıyorum tok karnına ölçüyorum ama doktora aç gittiğimde de aynıydı tansiyonum 🤷♀️
Arendeniz LINDAMAY çok geçmiş olsun. Doktorunuz ne dedi peki benim de hipotroidiye bağlı ilk zamanlar düşüktü tansiyonum sizi çok iyi anlıyorum 😔 belki ilaç verebilir 🤗
hunilimom Elifhalil 16/8 15/10 ile ilaca başladım 14/10 oluyor sürekli ilaç kullandigim halde böyle canım
Deletedmom2 Bende 17 haftalığım 14-7 çıktı tansiyonum bir haftadır sabah akşam ölçüyorum bu haftalarda yüksek tansiyon iyi değil dedi dontorum umarım sorun oluşturmaz
Elifhalil Sorularımla bunalttim ama sizide bendede var 16 ya 17 hic çıkamadı bnim tansiyonum 14 8 cıkyo hastanede falan yaptınızmı
Fasulyem22 LINDAMAY tansiyon biraz ırsi ailede düşük tansiyonlu varsa mesela anne gibi genelde düşük oluyor ki zaten kadınların genel olark düşmeye meyilli