Hayal_Demir AselAlaraa ben begendim. Esimle aylardir zaman zaman inceliyoruz arabalari en cok casual icimize siniyor. Kizimin arabasini baby 2 go almistim nefret ettim. Sonunda da kirdim. Casual her istegimize hitap ediyor.
Hayal_Demir AselAlaraa biz begendik valla. Onemli olan icine sinmesi ama bence hem uygun fiyat hem kaliteli.
Fasulyeveannesiii Snlgzmm ebebekten aldım arkadasım cok memnun ben de beğendim gri renk cok hoşuma gitti baby plus hero travel sistem V2
TTugbaaa Mlssa günaydın bende o modeli düşünüyorum siz nerden baktınız bide fiyatı ne kadardi teşekkürler
TTugbaaa Mlssa teşekkürler bende Aynı yerde o fiyata gördüm yoyko nun elegance serisi var aynı özelliklerde sayılır o 1000 tl ama rengi hoşuma gitmedi
SusamNur Benim kriterlerim ; Hafif Çift yönlü Tek elle açılıp kapanabilen Altında sepeti olan Böyle bir araba biliyor musunuz
Freearc Snlgzmm ya canım valla sorma ya hiç birinde mi istediğim özelliklerin tümü olmaz. Bakalım bebek doğduktan sonra da alsam önemli değil acele karar vermemek lazım bu tarZ şeylerde