Mello 😳😱😱😱 Allahalla bu mu sebebin korkuyorsun dıye sezeryan olacaksın ameliyat kolay mi sanıyorsun tatlım 😉 her seyin normali iyidir daha sağlıklıdır yazık değil mi bebeğine bırak zamanında kendi ne zaman gelmek istiyorsa o zaman gelsin. Senın ilk gebelik mi?