bhrm35 Mello alla alla benimde şuan 36 olmak üzere son adet günüm 8 eylül ve doktorum ay sonu ile ay başı arası planlıyor allah izin verirse senin son adet kaç peki
bhrm35 Mello hatta doktorum en sağlıklı 39 da alma taraftarı benimde sezeryan çünkü ikinci doğumum olucak zaten
Derin6565 Mello ay korkurttun beni ya ben de 31 haftaligim temmuz 15 felan cikiyo internetten öyle erken hesaplamamıştım 2. Dogumum olacak
ceco Mello çok erkem bence doktoruna söyle bayramdan sonra alsın benim doktorum bana 39 da alırım sezaryan olursa eğer dedi yani bayram da öyle erken alamam dedi düşün😣
Ozom Mello son adet tarihiniz 15 eylül ise 33+6 oluyorsunuz. Yani yarın 34 haftalıksınız. 1 haziranda 37+0 oluyorsunuz 3 haziranda da 37+2
bhrm35 BMA evet benim hesapta karışıyo kendim hesapladığımda ama biz ilk başlarda çok hızlı büyüdüğümüz iççin ultrasonda gelişim hızlı arttı
Dilekcelik Mello normal doğum yapicam için 39 haftaya kadar bekliycez dedi doktor sonra suni şancı vercek kendi agrım olmazsa nasipse 21 haziran die bekliyoruz ama 30 hazirana kadar bekliycez desi
BMA bhrm35 2 hafta gelişimi onde ozaman simdi anladim canim dogrudur gelisimi onde olunca erken aliyorlar dimi ozMan