Mello çok erkenn, bizim doktor zorla 37 haftayı tamamlamaya çalışıyor, 1 gün 1 gündür diyor. Doktorunuz keyfi olarak nasıl haftası dolmamış bebeği almaya çalışıyor.😞 riskiniz vb yoksa kesinlikle kabul etmeyin. 37 dolmayan bebek zaten prematüre olur ki artık sezeryanın 39 bitince yapılmasını öneriyolar. 38 bile erkenmiş