Mello Bügün hastaniye gittim 33 haftalık hamileyim bana 3 Haziran’a gün verdi neyse eve geldim hesapladim çok erken digil mi ya 37 haftalik dugum yapicam
Turas Mello bende 33 haftalık hamıleyım normal 40. Hafta 29 hzıranda bıtıyor benı 24 hazıranda sezeryana alacak. Cok erken 37
Ayazayaz Mello Canım benim de 1 Haziran tam 38+0 olacam o gün araya bayram giriyor die biz 1 Haziran’ı tercih ettik yoksa 4,5 Haziran’da olurdu arefe günü herkes hastanedemi peki doktoruna bunu sordunmu? Bide 37+ kaç oluyorsun 3 Haziran’da
Mello Sinembuse 38 olmasi gerekyor normalde ki çok şükür bebeğim iyi bi sorunu yok tatil geliyor diye mi erken aliyor acaba 😤 tabi yarin giricam diyecam neden erken bu kadar
Btsmrt Mello bende Seat’tan istiyorum doktor normal Doğum yanlısı zorlada yapmaz sanırım 30 haftadayım üç hafta sonra gel dedi bende gün isteyecem bakalım 😣
Sinembuse Canim bebegin gelişimi iyi oldumu 37 den sonra normal ki benim doktorumda 38 dedi büyük ihtimal tatil öncesi olur bayramda denk gelmesinden cok korkuyorum 😢
Mello Sinembuse neden bayrama gelmedini korkuyorsun canim. Ve benim bebeğim kilosu da 2.400 küçük daha
Sinembuse Mello doktorum olmucak o yuzden bayram tatili olucak 9 gün kendisi şehir dışında olursa başka doktor doğum yaptır sın istemiyorum sonuçta beni bilen kendi doktorum.