Aysegolcuk canım sen doktorundan başkasına güvenme aman diiyim.3 bardak neymiş 😮 Ebeler de bişey biliyorum diye geçiniyor (bazısı tabi) benimki de bana diyorki ikili testi sakın atlama bişey çıkarsa tedavisi oluyor erkenden 🙄 yok dedim karıştırıyorsunuz tedavisi yok. Sadece ihtimal veriyor. Müdahale edilemiyor. Sonra çevirdi lafı.