AselveAnnesi tavsiyem kimsenin doğum hikayesini dinlemeyin herkesin aynı olmuyor çünkü eğer doktorunuz normal yapabilrsin derse kesinlikle normal yap derim..ilk kızımı 40+6 da normal doğum yaptım şimdi de 13 haftalığım 2.hamileliğim bi sıkıntımız olmazsa normal istiyorm ben kızımı doğum yaptıktan sonra ertesi gün eve geldiğimde komple evi süpürmüştüm sezaryenda bunları yapamazsın hareketlerin kısıtlanıyo illaki..hayırlısı olsun Allah hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inş