Kzysmom ama normal Doğumun acısını bilmiyorsunuz ? Kesinlikle daha zor demek için ikisini de yaşamanız lazım bence sancı cekmişsiniz ama açılmanız tam olduğun da dayanılmayacak duruma geliyormuş zaten benim arkadaşım normal Doğum yaptı 40 günden fazla poposunun üstüne oturmadı psikolojisi alt üst oldu. yengem 2 normal Doğum 1 sezeryan yaptı boşuna çekmişim onca sancıyı diyor aklım olsaydı onları da sezaryen yapardım ikisinin acısını da tattım diyor şimdi kime inansak ☺️?