Eceiz merhaba ben sizinle tam olarak aynı haftadayım. Biz de doktorumla önümüzdeki hafta tarih konuşuruz dedik. Aslında 38-39dan önce almak istemiyor. Ama benim bebeğim büyük, gelişimi 2 buçuk hafta kadar önde. Bir de 38-39a kalması bayrama denk gelmesi demek oluyor. O yüzden riske atmayıp Mayıs son haftasına planlayacağız.