Ozlem94 Gold 13+5 almanyada yaşıyorum bizim doktor ikili test yapmadi bide cinsiyet icin cok erken dedi hep goruyorum doktorlar en azindan tahminde bulunuyor bizimki bisey demiyor 🙄
Halidemat Gold benim 12+3 haftalık .12 haftalık gittim cinsiyeti göremem çok küçük dedi ya çok merak ediyorum
Mervetepe FundaKK benim 13 te kesinleşmişti canım yani erkekler belli oluyormus bu haftalarda kızsa biraz daha zamanın olabilir öğrenmek icin
Miskokulum Merhaba benimde 13haftalık oldular büyük ihtimal erkek dedi dr umuz .bugün ikili test için kan verdim ense kalınlıklarına baktı dr sizde yaptınız mı
Bertevc Miskokulum ben ikili tarama değil de prenatal test yaptırdım doğruluk payı daha yüksek diye. Sonucunu bekliyorum 1 haftaya çıkacak inşallah, cinsiyetimizi de o test sayesinde yanılgıya düşmeden öğrenicez 🥰
Gold 13+6 bende yook hayır bende öğrenmedim cinsiyeti bende ikili test için pazartesi kan verdim mayıs sonu gibi tekrar gidicem doktorum o zaman kesin öğreniriz bir dahakine demişti
Miskokulum Gold benim dr 12haftalıkken ikiside erkek dedi bugün 13 haftalıktı işte ikili test için kan verdim bi daha erkek dedi birisine birşey demedi
Bertevc Miskokulum kan alıyorlar ve onu Amerika’ya gönderdiler içinden bebeğin DNA sını ayrıştırıp bakıyorlar
Medineeeee 13 .haftadan selamlar bzimde bugün kontrolümüz vardı 2hafta önden gidiyormuşuz yüzde 70kız dedi inşallah öyle kalır ❤️❤️🙈
Miskokulum Medineeeee merhaba canım birimde 13haftalık ama bir hafta önden gidiyormuş a kız annesi mi olacaksınız sağlıkla gelsin inşallh sizin ense kalınlığı kaç cm dedi
YsrB 13+2 deyiz birimde kıza benziyor dedi 2 li test yaptırmadım ense kalınlığını ölçtürünüz fark ettim ama yorum yapmadı doktor
Miskokulum Tgbanne valla benim işte ense kalınlıklarına baktı haftaya kan sonucun gelsin dedi devlet hastanesi zaten . Haftaya konuşalım dedi
Kubraaxx ✋🏻 13 hafta ile selam 👶🏻 Bugün kontrol vardı 2 li tarama yapıldı cinsiyetini 4 aylık olunca söylerim dedi.
Medineeeee Miskokulum inşallah değişmez ise kızım olacak❤️ İnan’ın her ayrıntısını söyledi fakat kız olabilir dedikten sonra ben herşeyi unuttum🙈