hunilimom Deletedmom277 36 haftalık hamileyim herkesin doğum belirtisi farklıdir tabi de burdan felan hep okudum doğum yaklaşınca bünyede değişiklik oluyormuş ishal felan herkeste sizce aynımıdır sizde nasıldı
Mrym1cwn Deyaat ilk turkiyede mecburi sezeryan oldum bebegim donmemisti simdi yurt disinda yaoacam ikinci dogumu acikcasi korkuyorum dilde bilmiyorum
Deyaat Mrym1cwn çok zor ama dua edin doğuma kadar allah yardım eder insallh yurt dışında daha çok destek veriliyo diye biliyorum
Csihnh Mrym1cwn valka ne yalan söylim normal doğum çok daha kolay geldi bana bide doktorum normal doğuran bidahakine daha kolay doğurur sezaryen de git gide zorlaşır demişti
Deletedmom277 hunilimom Genelde olur ishal bende sadece son haftalar mide bulantısı oldu ordan anladım zaten 40. Haftamda doğum yaptığım için kasılmalar bebeğin bi yerde toplanması oldukça artmıştı. Zaten anlıyorsun merak etme.
hunilimom Deletedmom277 kızım daha yeni döndü sürekli sırtını yasliyor poposunu dayiyor karnımi sürekli bi ovalama istediği oluyor
eliffylmz SuAte evet ara ara var :) eda hanımında bulanmış ama 40 da doğum yapmış ben böyle olunca baya yakın diye düşündüm bakalım bizimki ne zaman gelcek :)
eliffylmz hunilimom yani o da yok desem yalan olur ara ara oluyor sağ sağlim kucağımıza alsaydık artık :)