eliffylmz Kızlar bulantının doğumun yaklaştığının habercisi olduğunu söylüyorlar duyan gören bilen var mı :) geçmeyen bi bulantım var kaç gündür yemek yiyince geçiyor ancak sonra yine baştan
Hayalim9786 eliffylmz benimde arada midem bulanıyor canm 36-37 den sonra bulanmaya başladı ama hiç bir belirti yok doğuma dair 38+1 olduk artk gelsin istiyorum 😊
Aysegolcuk eliffylmz bende duymuştum mide bulantısı olunca doğum yaklaşıyor 🤔 benimde midem dün acayip bulandı yemek falan yersem bile bulanıyor hiçbir şey fayda etmedi
Csihnh eliffylmz bebek doğum pozisyonunu alırken çok bulanır 3 tane doğurdum ilki srzaryen ikinci normal 3 sezaryen hepsinde çok bulandi
hunilimom Deletedmom277 sen doğum yapmıştın dimi yanlış hatirlamiyorum yada beznetmiyorum 11 aylık felan bir oğlun olamazi lazım 🙄
eliffylmz eliffylmz Deletedmom277 SuAte Arife3507 Csihnh sanırım normal bi durum hepimizde olduğuna göre :)
eliffylmz Hayalim9786 benimde yoktu sancı açılma hiç bişi erken beklemiyorum dedi hatta doktor.. ama şu bulantı mahvetti
Mrym1cwn Csihnh benim ilk sezeryan tekrar hamileyim kararsizim tekrar sezeryan mi olsam yoksa normal mi yapsam yardimci olurmusunuz
Csihnh @ Mrym1cwn hayır hiç bi sorunum olmadı ben sezaryan diye gittim doktır daha bi haftan var dedi yolladı ertesi gün doğurdum😂başka şehirden geldiğim için ilgilenmek istemediler yalancı dancı deyip yolladılar iyide oldu
Csihnh Mrym1cwn doktoruna sor canım benim benim kendi karatım değildi doğru düzgün ilgilenmedikleri için öyle oldu 3 üncüde kocam çok zorladı srzaryan çok zor geldi bana normal doğum da hem3n ayaklandım
blackeagle eliffylmz bende bugün 37 oldum ve 1 haftadır midem bulanıyor kan hapımı bile alamıyorum canim bisey yemek istemiyor iştahım kapandı diyebilirim yiyincede geçmiyor ve 2 gündür bebek tas gibi oluyor karnımda
Arife3507 Bende 37+1im arada midem bulaniyo kasiklarim aciyo gibi ama kanala indi mi anlamiyorum sizin ibdi mi
hunilimom eliffylmz vücutta değişiklik oluyormuş bende de 2 gündür mide bulantısı var ama ara ara kendimi hiç bu kadar halsiz güçsüz hissetmemistim ishal olurmuş doğum yakın olduğu zaman
eliffylmz hunilimom yani o da yok desem yalan olur ara ara oluyor sağ sağlim kucağımıza alsaydık artık :)
Mrym1cwn Deyaat ilk turkiyede mecburi sezeryan oldum bebegim donmemisti simdi yurt disinda yaoacam ikinci dogumu acikcasi korkuyorum dilde bilmiyorum