Gamze148 rabbim bu üzüntüyü hiçbir anneye yaşatmasın inşallah bende bir ay önce boş gebelikten kürtaj oldum farklı doktora gitmeni ve onuncu haftaya kadar beklemeni öneririm çünkü bazen sekizinci dokuzuncu hafta duyanlar var maalesef benim öyle olmadı ama inşallah sizin öyle olur aynı korkuları yaşamış biri olarak inşallah benim yaşadığım acıyı yaşamazsınız onuncu haftaya kadar beklemenin bir sakıncası yok