Gamze148 Kızlar ben daha yeni 7 haftamdayım ama doktor geçen hafta 1hafta geriden geliyo demişti bugün gittim şimdide boş gebelik dedi kürtaj olcan dedi bende biraz beklemek istedimi söyledim 1 hafta daha beklicem 4 yıl sonunda ilk gebelim dua edin kızlar bidaki gittimde göreyim 🙁🙁🙏🙏
Yoann Gamze148 canım Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Bişey sorucam yolla kesesi oluşmuş mu yoksa kese sadece siyah mı içi
MerveKrmz Gamze148 canim 9uncu haftaya kadar bekledim goremedik ilk gebeligim bos gebelikten sonlandi kurtaj oldum yogun kanamayla gidip. uzulme 2inci gebeligimde de goremediler 2 hafta bekledim gec dollenme olmus 18 haftalik olduk simdi canimin yongasi yavrum oglum geliyo hayirlisiyla. o yuzden tek doktora bagli kalma kanaman da yoksa bekle derim canim Rabbim kucagini bos birakmasin insallah tutunur yavrun sana🤲🏼🍀
sevgitekes Gamze148 benim de ilk bebek boş gebelik ti 6+5 te kesem 22 mm büyümüş bebek oluşması lazım dediler sekizinci hafta bitene kadar bekledim kürtaj oldum bir ay korunmak istedim diğer ay gebe olduğumu öğrendim çok korktum ama tekrarlamadı şükürler olsun🙏
Ebrs Gamze148 bence aldirma canim, 1 hafta sonra baska bi doktordanda destek al. Benimde ilk bakan doktor dış gebelik dedi, 7.haftamda da boş gebelik denildi. Ikisinede inanmadim ve aldirmadim simdi 31 haftaligim
OgrtSemaa Canım geçmiş olsun şimdiden. Benim de ilk gebeliğim aynıydı. 5. Hafta kendiliğinden düşük yaşamıştım 😓 ama doktorum diğer gebeliğe hiç bir etkisi olmaz dedi. Sen de üzülme
Gamze148 OgrtSemaa inşallah canım insan üzülüyo yaa inşallah bi an önce rabbim isteyen herkese versin kimsenin kuçağını boş bırakmasın allahım🙏🙏
Gamze148 MerveKrmz çokk saoll cnm inşallah dedin gibidir kanamam yok ama alttam muhayne ettikten sobra biraz oldu ama şuan bişi yok bakalım beklicem🙁
Ultraslan40 Gamze148 bu haftaya kadar hiç olumsuz birşey demedi mi de 7 haftadan sonra söyledi bunu canım?
MerveKrmz Gamze148 gonlunu ferah tut guzel anne bol bol da dua et benim basindan beri kahverengi kanamam vardi senin yokmus oyle rahatlat kalbini😊
Gamze148 Ultraslan40 evet bügün söyledi bugüne kadar demedi kötü bişey herşey güzel ilerliyodu cnm ve çok moralim bozuldu söyleyince 🙁
Ultraslan40 Gamze148 alla alla ne garip birşey. Allah yardımcın olsun canım benim inşallahhh önemli bir durum yoktur 🙏 Rabbim bebeklerimizi korusun
MerveKrmz Gamze148 ederim tabii canim etmem mi Rabbim gonlundekini hayirlisiyla onune sersin Allah senden de razi olsun amin🤲🏼❤
Gamze148 sevgitekes ben hiç korunma düşünmüyom cnm ama 1ay falan korun diyolar daha sağlıklı tutunurmuş öyle dediler inşallah tabi bidaki gidişimde görürüm hiç gerek kalmaz🙏🙏
Htcgnl sevgitekes kese olunca da mı dış gebelik olabiliyor bebek illa görünmesi lazım dış gebelik olamaması için o zaman demi
Seah sevgitekes ayy yaa benim de ilk gebeliğim boş gebelikti malesef 8. Haftada sonlandırıldı. Aradan 3 ay geçti bu arada üniversite hastanesinde genetik test bile yaptırdım pıhtılaşma vs hiçbişey çıkmadı Bu ay adetim gecikti acaba gebelik olabilir mi diyorum ama bi taraftan da çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan sizin yazdıklarınızı okuyunca mutlu oldum Allah sağlıkla bebeğinize kavuştursun
Gamze148 Ebrs dedin gibi cnm başka bir doktora gitmeyi düşünüyorum inşallah görünür seninde rabbim sağlıklı bir şekilde kuçağına almayı nasip etsin cnm 🙏🙏
Muhammednuri Gamze148 git git banada 10 gün geriden geliyor boş gebelik demişlerdi şuan gayet sağlıklı bir bebeğim var sakkn aldırma hemen bekle şekillenir bebek bazen anne kanından keseye düşmüyor hemen döllenmeden de oluyor kese boşlugu
Gamze148 Muhammednuri ayy inşallah dedin gibidir cnm ben beklemek istiyorum demesem hemen alıcaktı doktor cnm