Melekhasan gebeligimi ogrendikten sonra asiri bir temizlik yapmiyorum.Yapsam agrilar oluyor kasikta belimde o yuzden esim artik yaotirmiyor.Yaptigimda ertesi gun ah vah edip duruyordum artik yasakladi.Cam hele silsem mahvolurum.O kadar kendime guvenemiyorum.Zaten surekli tansiyonum dusuyor allah gostermesin sonu felaket olabilir.Sizde bence bu kadar kendinizi yormayin derim cam hele suan sizin isiniz degil artik cagirin bir temizlikci silsin yani yada esinize diyin hergun bir cam silsin.