Tubademir85 Halista ben ilk kez olucam catı muayenesi ama korkmuyorum ben de şükür 🙏inş kolaycacık olur ıcimi ferah tutuyorum..
Halista Tubademir85 ben hep herkesin yaşadığı,acı eşiği farklıdır diyerek olumsuz hikayeler yerine olumlu olanları gördüm hep 😊 kolay geçen bir muayene ve sağlıkla evladına kavuşmanı diliyorum
Tubademir85 Esmanur42 kilosu ıyi bence tontiş doğduktan sonrada olurlar sağlıklı gelsinlerde..kılo cok da matah birsey değil zaten 😁hamılelıkde 88 i gören bırı olarak bunu söylüyorum 🙈🙈
edagoktug53 Tubademir85 son 15 sırt agrım ve kasılmalarım fena baska bir gelişme yok gelse biran önce 😍
Tubademir85 Esmanur42 9+4de öğrendim gebe olduğumu o gün tarttılar 74 cıktım muhtemelen 72 ıle kaldım canım
mrlcyln Tubademir85 safak son 2 canim gelen yok 2 kere cati muayenesi oldum tetikleyen bsy yok pazartesiye kadar beklicez dedi doktor bakalim kismet pazartesi ne olur bilmiyorum.