Tubademir85 Hanımlar heyecan durumları nasıl? Bebişlerinizin gelmeye niyeti var mı 😁😁benım ki yerinde mutlu bizde tık yok 😁salı günü çatı muayenem var ılk kez olucak doğuma tetikler mi acaba bir fikri olan var mı?
Aysegolcuk Tubademir85 3 gün kaldı 🙏 gelmeye niyeti yok kızım karnıma çok mutlu 😂 Hem heyecan hem korku içindeyim 😍
MLK Tubademir85 son 21 ara ara karın ağrıları huzursuz geçen son zamanlar ve bir an önce doğurma isteği bi yandan da iç sesten gelen yapabilecekmiyim korkusu selam benim gibi dostlarıma 😀😀✋🏻
Mrv93 Son 16 🌸 Dün gece baya bi yokladı resmen sona yaklaştık anne hazırlıklı ol dedi bakalım pazar günü büyük temizlik var ozamana kadar dursun sonra istediği heran gelebilir😅😅😍
Tubademir85 Esmanur42 en son 36da gıtmıstım 3 kılo 49 cm ıdi suan 37+2 olduk 38 de catı muayenem var , doktorum hazırlıklı gel dedı 🙏bebegım gelişim olarak 1 hafta ondeymiş beklemeyebılır dedı 40 haftasını, bilemiyorum artık hayırlısı diyorum 🙏💙
Tubademir85 shafedalet çömelme yapıyorum yokuş çıkıyorum böğürtlen çayı içiyorum ama bende de şuan tık yok😁
Esmanur42 Tubademir85 hayırlısı olsun inşallah bende 37 haftamdayım tam 3 kilo dedi doktorum ama kilosunu söylerden fena değil dedi acaba haftasına göre kilısumu azki merak ettim o yüzden sordum
Tubademir85 Esmanur42 kilosu ıyi bence tontiş doğduktan sonrada olurlar sağlıklı gelsinlerde..kılo cok da matah birsey değil zaten 😁hamılelıkde 88 i gören bırı olarak bunu söylüyorum 🙈🙈
Halista Tubademir85 salı günü çatı muayenesi oldum,anlattıkları gibi acılı ağrılı bir durum değil. Hatta doktorum çatala bile yatırmadı ultrason muayenesinden sonra yattığım yerden baktı. Doğuma dairde hiçbir belirtim yok son 13 gün 😊
Tubademir85 Halista ben ilk kez olucam catı muayenesi ama korkmuyorum ben de şükür 🙏inş kolaycacık olur ıcimi ferah tutuyorum..
Sezenkarademir Tubademir85 son 6 ama gelmiyor beyfendi. Doktorum günün dolduktan sonra 1 hafta daha beklerim. Sonra bebeğin durumuna göre doğumu başlatırız dedi.
B-P-R Tubademir85 benimde son 19 Gün Bende Perşembe Günü Çatı Muanesi Olucam Bakalm Herşeyin Hayırlısı Artık 🙏
Susuem Tubademir85 son 20 🤗 bana 34 de yapıldı canım çatı muayenesi her haftada açıklık kontrolü yapıyor yani bence tetiklemez 😊 bizimki bu ara yeniden başladı gelme çalışmalarına kasilmalar ve kasilmalar 😥 fakat bende heyecan yok sakince bekliyorum çünkü uzun zamandır kandırıyor bizi 😂
Tubademir85 Susuem bende de yalancı kasılmalar oluyor akşamları özellikle karnım sertlesıp yumuşuyor zorluyor benı ama başka bir şey yok 😁
shafedalet Tubademir85 bende çömelme falan yapıyorum 1 yandan da 1ci çocuk olduğu için gec gelir diye düşünüyorum
Tubademir85 Karvilsu asıl son günler geçmek bilmiyor inankı😁stres heyecan bekleyiş artıyor çünkü..sag salim hepımız kucağımıza alalım inş🙏