ozdenarda bende 20+2 yim dolgum düştü apse yaptı diş etim şuan şiş doktorum diş hekimine yönlendirdi kanal tedavisi yaptılar idareten Doğumdan sonra tekrar tedavi olacak ama diş etim şiş hanilelwrin kullanacağı antibiyotikler varmış pencelin ve şef grubu fakat benim alerjim olduğundan kullanamıyorum zamanla geçer dedi diş hekimi çok korkuyorum çocuğa geçecek diye ama ağrım oldu mu karanfil yağı kullanıyorum