Bende yeni kanal tedavisi yaptırdım son demine kadar dayanmıştım kadın Doğum doktorum neden çekiyorsun hiç bir problem olmaz yaptırabilirsin dedi ( ki ilk hamileliğimde de yaptırmıştım ben kanal tedavi )rapor yazdı uyuşturucu olarak gebelerde kullanılan ultracain DS kullanmaları şartı ile ve yaptırdım geçici dolgu ile kapattı dünya varmış dedim.. hiç çekmene değmez Harika bir rahatlık