aysssmt Prettybaby tesk ederim degerleim aclik 80 tokluk bi saat sonra 109 cikti en fazla bnde sekerim oldugumu dusunmuorum iki gundur buyuk bir titizlikle olcuyorumm
aysssmt uhuddd aynen cznim bnde butun testleri ayrintili herseyi yaptirdim.hic sikinti cikmadi cok sukur ins canim hrpimiz saglikla.aliriz kucagimiza insalalh
ZeynepSemegirAkkurt aysssmt Birebir yaşadıklarının aynısını ben yaşadım canım şuan 37+5deyiö doktorumu değiştirirdim ben bu hafta yeni doktora gideceğim şekerim Yok ama su fazlalığım var bakalım yeni doktorum en diyecek