aysssmt yani doktor öyle bişey söylemedi ama doktorum cok güzel birşey dedi bu insan eliyle olan bi durum değil suyun fazla evet buna hiçbir neden yok acıkcası Allahtan yani işin garibi beniö böbrek sorunum var aynı sekilde bebegiminde doktor bu durumda su az olur ama senin ki fazla diyor bi sınır var au fazlalığında onu gecmediğinde bir sıkıntı olusturmuyır muss. suyu az olan kadınlarda var ama normal doğurabiliyorlar bizim fazla bence avantajlıyız😬 o su boşaldıgıbda belkş bebekde daha kolay gelecek inşaallah