Asli91 Nisadmr2306 13 haftalık gittim direkt kız dedi özele gidiyorum bu arada.Tabi ben yinede emin olmak için bi sonraki randevuyu bekliyorum
[silindi] Nisadmr2306 12 haftalıkken söyledi doktorum ikili test falan yaptırmamıştım. Ultrasonda bakıp söylemişti 20.haftamdayım hala kız diyorlar. Bebişin gösterirse söylerler bemce
Mel_yuz Bende10+3 üm canım doktor 12. Haftada zeka testi var ona gelin dedi iki gün sonra sonucu çıkıyormuş, o zaman cinsiyet tahmini yapabiliyoruz dedi bilgi olsun 🤗
Halekoseoglu Emelse bazen kordon pipi zannedilebiliyo pozisyonu uygun olup kendini gösterirse kesin der zaten doktorunuz 😊 bizde eşim video çekmişti orda bile belli oluyo bacaklarını açıp gösterdi baya kendini 😍