Elif7781 Leylak83 bu kişi size yakında olduğuna göre bence şikayet etmelisiniz sürekli orda onu mu yapacak diye heryeri kapalı mi tutucaksiniz
Leylak83 Elif7781 bu gün komşulara sordum bi kaç yıl ara ile onlarında başına gelmiş apartmanın karşısı boş bi arsa ... sapık ıste
Leylak83 Pamukgirl eşim evdeydi sadece o gün erken uyudu... yani lafın kısası heryer de var sapik evimizde bile güvende değiliz...
Pamukgirl Leylak83 perdeni falan aman sakın açma şizofrenler bunlar sonra bağlanıyorlar ruh hastaları rahatsız ediyolar sürekli