BilgisizAnne çatal denen Bi koltuk var altınızı tamamen çıkarıp iki bacağınızı ayırıp oturuyorsunuz. Doktor ve ya hemşire eliyle ve ya adını bilmediğim başka bir aletle bakıyor çatınıza. İsterseniz İnternete yazın çıkar orada. Erkek olduğunuzu düşünüp düşünmemeyi düşünmedim ama erkek olsanız dahi bu ayıp birşey değil erkekleri doğuran annelerde erkeklerin eşleride bu muayeneden mutlaka geçmişlerdir. Regl, doğum, çatal, ve ya vajinal rahatsızlıklar ayıp değildir. Zira erkek doktorlar çoğunlukta. Kasılma konusuna gelince ilk doğumumda yaşamadım şuan 2.ciye daha yeni hamileyim o yüzden bir bilgim yok. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin