Basakaya söylediklerinizi kesinlikle çok iyimser buluyorum ama katılmadığım noktalar var. 1. Si hiç bir anne keyfi bozulmasın diye bebeğine emzik vermez 😊 Keyif dediğiniz şey zaten bebeği emzirmekle bozulan değil yerine gelen birşeydir. 😊 2. Si hiç bir emzik de bebekte anne hissiyatı yaratmaz, eğer öyle olsaydı, emzik emen bebekler anne aramazdı, anne bebek arasındaki bağı engellediğini de düşünmüyorum. 6 aylık Oğlum bana yapışık durumda 😊 . Çene yapısını bozduğu ve bakteri barındırdığı konusunda sizinle hemfikirim. Ama steril ve bilinçli kullanıldığında da öcü gibi gösterilmesini doğru bulmuyorum. Prematüre doğan bir bebeğin çene kaslarının gelişimi, en önemlisi sakinleşmesi için o emziğe, karnını doyurması için de o biberona ihtiyacı var. Bebeğime emzik bilerek ve isteyerek verdim, kendisi sadece uykuya geçerken alıyor o ayrı. Ama ben pişman değilim, emzik veren anne keyifçi, vermeyen vefakar olduğunu düşünmüyorum yani. Zararını bilelim, ona göre kullanalım diyorum