Bedussss canim dün sana birini tavsiye etmistim susleme icin. Biz az önce onunla anlasmamizi bitrdik. Bana persembe günü suslemeleri bitrdim aksama size foto atarim ddi atmadi. O gunden beri esim bi yandan ben bi yandan ariyoruz acan yok. Kendi de hastaymis hastanede yatiyomus. Yapamiycam yapamadim diye haber bile vermedi. Suan 37 haftalik hamileyim nisanim geldi sancilarim cikio nst de bugun bana dioki kapi süsünüz vs bu hafta gelicekti. Beni madur etti. Eger 2 3 güne dogurmazsam baska birileryle anlasmaya calsiyoruz. Yapicam ddigi seyler de 2 3 günde olacak seyler degil. Sana da bilgi veriym ddim baskalariyla anlasmaya bak.